درخواست استخدام Albertsons برای نقش‌های مختلف

اگر علاقه‌مند به یک حرفه پویا در صنعت سوپرمارکت هستید، درخواست استخدامی شرکت آلبرتسونز را مطالعه کنید.

ADVERTISING

آلبرتسونز، یک زنجیره سوپرمارکت جامع که در سال ۱۹۳۹ تأسیس شده است، دارای فروشگاه‌های بسیاری در سراسر ایالات متحده می‌باشد.

آن‌ها به مشتریان خود مواد غذایی با کیفیت و با قیمت مناسب ارائه می‌دهند. این راهنما شما را در مورد روند درخواست استخدام آن‌ها آگاه می‌سازد.

ADVERTISING

درباره Albertsons

در شرکت Albertsons فرهنگ قوی ایجاد شده است؛ اینجا مانند یک خانواده بزرگ است که همه گرم و صمیمی هستند. مشتریان به طور مداوم از بازدیدهای خود لذت می‌برند و اطمینان حاصل می‌کنند که خدمات عالی را دریافت می‌کنند.

Albertsons میزبان رویدادهای جذابی مانند شکار هالووین است که تخفیفاتی روی موارد انتخابی ارائه می‌دهد. همچنین برنامه Market کشاورزی &آموزش کشاورزی Albertsons را اجرا می‌کند و به صورت رایگان دانش کشاورزی را به افراد در گروه‌های سنی مختلف انتقال می‌دهد.

ADVERTISING

آنها برای هر مشتری بهترین را اطمینان می دهند

این زنجیره طراحی شده است تا نیازهای مختلف مشتریان را برطرف کند و از طریق خدمات استثنایی ارائه شده توسط کارکنانش، تجربه خریدی به یادماندنی فراهم کند.

علاوه بر این، البرتسون فعالانه در حفظ محیط زیست شرکت دارد.

برای تقریباً دو دهه است که آنها پروژه‌های بازیافت برای موادی مانند پلاستیک، کاغذ و کارتن را حمایت می‌کنند و سطل‌های بازیافت قابل دسترس برای جامعه را در مکان‌های خود فراهم می‌کنند.

مزایای کار در آلبرتسونز

آلبرتسونز به کارمندان خود مجموعه‌ای از مزایای شغلی ارائه می‌دهد که از روز اول قابل دسترسی است. اعضای کادر از یک محیط کاری پویا و امن، ساعات انعطاف‌پذیر، و آموزش در حین کار لذت می‌برند.

از مزایا نیز می‌توان به تخفیف‌های کارمندان، حقوق رقابتی، و فرصت‌های رشد حرفه‌ای اشاره کرد، که ممکن است به درآمد بالاتری منجر شود. پیشرفت درون شرکت اغلب منجر به مزایای اضافی نظیر:

  • پوشش بیمه‌ای
  • مرخصی پرداختی
  • طرح‌های بازنشستگی 401(k) برای کارمندان واجد شرایط

فرم آنلاین را برای اعمال به بر روی پست‌های شاغل در آلبرتسونز تکمیل کنید و بیشتر درباره مزایای آلبرتسونز بدانید.

راهنمای درخواست شغلی در آلبرتسنز

برای اخذ یک جایگاه در آلبرتسنز، وب‌سایت یا فروشگاه نزدیک‌تان را مراجعه کنید. در حال حاضر فرصت شغلی را جستجو کنید، درخواست خود را ارسال کنید و برای مصاحبه آماده شوید.

در زیر یک راهنمای ساده برای کسب شغل در آلبرتسنز آمده است:

  1. بازدید از وب‌سایت یا فروشگاه: وب‌سایت آلبرتسنز را بررسی کنید یا به فروشگاه محلی مراجعه کنید. حضور حضوری به شما امکان مشارکت مستقیم با کارکنان و مدیریت را می‌دهد و ممکن است به شما یک امتیاز اعطا کند.
  2. یافتن جایگاه‌های باز: از پورتال شغلی آلبرتسنز برای پیدا کردن جایگاه‌های باز استفاده کنید. اطمینان حاصل کنید که توانایی‌های خود را با توضیحات شغلی همخوانی دهید. توجه داشته باشید که بعضی از جایگاه‌های ورودی نیاز به حداقل تحصیلات دارند.
  3. آماده‌سازی برای درخواست: منابع درخواستی‌تان، از جمله رزومه و نامه تحصیلی‌تان را برای هماهنگی با شغلی که برای آن درخواست می‌دهید سفارشی کنید. همچنین، بهتر است سوالات مصاحبه متداول در آلبرتسنز را مطالعه کنید تا برای فرآیند مصاحبه خود بهتر آماده شوید.

چگونگی تکمیل فرم استخدامی در شبکه فروشگاه‌های البرتسون

ابتدا جزئیات خود را وارد کنید تا یک پروفایل ایجاد کنید. پس از انجام این کار، می‌توانید فرم خود را مرور کرده و پس از اطمینان از صحت آن، آن را ارسال کنید. به این نکته‌ها توجه کنید:

جزئیات شخصی

  • اطلاعات تماس: شامل نام شما، ایمیل، شماره تماس و آدرس.
  • سوالات عمومی:
    • آیا مجاز به کار در ایالات متحده هستید؟
    • حقوق درخواستی؟
    • آیا زیر ۱۸ سال هستید؟
  • دسترسی:
    • تاریخ شروع؟
    • ساعات کاری هفتگی؟
    • دسترسی عمومی؟

تحصیلات

  • زمینه تحصیلی: دیپلم دبیرستان یا GED؟ نام دانشگاه یا مؤسسه آموزشی؟ بالاترین مدرک تحصیلی؟
  • دستاوردها: هر گونه گواهی‌نامه یا افتخارات تحصیلی را ذکر کنید، مانند آموزش‌های تخصصی یا مجوزهای حرفه‌ای.

تجربه کاری

  • اطلاعات مربوط به تا چهار کارفرما یا دوره قبلی را وارد کنید، یا اطلاعات مربوط به ده سال گذشته، هر کدام کمتر باشد. خدمت نظامی، کارهای داوطلبانه و نقش‌های پاره‌وقت را نیز وارد کنید.

رضایت و تأیید

  • شما باید فرم را به صورت الکترونیکی امضا کنید تا ادامه دهید. مطمئن شوید که این قسمت را قبل از تایید به دقت مطالعه کرده‌اید.

مرور نهایی و ارسال

  • لطفاً تمامی اطلاعاتی که وارد کرده‌اید را چک کنید. اگر همه جزئیات صحیح باشند، فرم را ارسال کنید. همچنین می‌توانید یک نسخه PDF برای اسناد خود دانلود کنید.

مطمئن شوید که هر بخش قبل از نهایی کردن ارسال، صحیح است.

ایجاد پروفایل کاندید

فرم‌هایی برای تکمیل درخواست آلبرتسونز:

  1. اطلاعات تماس: نام، آدرس و شماره تلفن خود را اضافه کنید.
  2. اطلاعات فرصت برابر استخدام: اختیاری. از نژاد/قومیت و جنسیت شما می‌پرسند.
  3. بیانیه محرمانگی اطلاعات: به شرکت اجازه دهید تا اطلاعات شما را مدیریت کند و ادامه دهد.
  4. سوالات اولیه: سوالات پایه در مورد تحصیلات و تجربه حرفه‌ای شما.

بعد از تکمیل فرم، انتظار دارید مصاحبه تلفنی ممکن، مصاحبه با مدیر، چک کردن مراجعه و ارزیابی شغلی داشته باشید.

فرصت‌های شغلی در آلبرتسونز

این شرکت شغل‌های مختلفی در زمینه‌های بازاریابی، منابع انسانی، مالی، فناوری اطلاعات و دارویی ارائه می‌دهد. از تنوع ارزش قائل است و سیاست فرصت‌های برابر اشتغال را پیروی می‌کند.

فروشنده فروشگاه خواروبار

به عنوان یک فروشنده فروشگاه خواروبار، شما کیسه‌های خرید را بسته‌بندی می‌کنید، پول‌ها را به مشتریان تحویل می‌دهید و پشتیبانی دوستانه به مشتریان ارائه می‌دهید.

شما محصولات را دوباره بر روی قفسه‌ها قرار می‌دهید تا همیشه موجود باشند. این نقش نیازمند مهارت در جزئیات و مهارت‌های عالی در ارائه خدمات به مشتری است. متوسط درآمد فروشندگان فروشگاه خواروبار در زنجیره فروشی آلبرتسون حدود 11 تا 15 دلار در ساعت است.

تکمیل‌کننده

تکمیل‌کنندگان در صفحه‌یا، برای اطمینان از پرکردن سریع و کارآمد کیسه‌بندی کالاهای فروخته شده کار می‌کنند.

تکمیل‌کنندگان حداکثر فضای کیسه را ایجاد کرده و به جلوگیری از صف‌های طولانی کمک می‌کنند. سرعت و سازماندهی در این نقش بسیار حیاتی است. آن‌ها معمولاً حدود $10 تا $13 در ساعت درآمد کسب می‌کنند.

اپراتور کامپیوتر

یک اپراتور کامپیوتر داده‌ها را مدیریت می‌کند، سندات ضروری را چاپ می‌کند و دستوراتی را وارد می‌کند تا ماشین‌ها به طور صحیح کار کنند.

توجه به جزئیات و مهارت‌های فنی ضروری است. میانگین حقوق یک اپراتور کامپیوتر در آلبرتسون حدود ۱۸ تا ۲۲ دلار در ساعت است.

نگهداری وسایل نقلیه

کارکنان در بخش نگهداری وسایل نقلیه وسایل شرکت را در شرایط عالی نگه می‌دارند. آن‌ها مشکلات را شناسایی و رفع مشکلات می‌کنند، تضمین می‌کنند همه وسایل نقلیه روزانه ایمن و کاربردی هستند. 

این نقش مهارت‌های مکانیکی و دقت در جزئیات را می‌طلبد. حقوق کارکنان نگهداری وسایل نقلیه از 16 تا 21 دلار در ساعت تغییر می‌کند.

انتخاب‌کننده سفارش

انتخاب‌کنندگان سفارش در انبار کار می‌کنند و سفارش‌ها را از انبار دریافت و انتخاب می‌کنند.

انتخاب‌کنندگان سفارش سفارشات را به دقت بسته‌بندی می‌کنند تا از وضعیت خوبی به دست مشتریان برسد. استقامت فیزیکی و دقت مهم هستند. حدوداً 15 تا 19 دلار در هر ساعت به دست می‌آورند.

کنترل کیفیت بازرس

بازرسان کنترل کیفیت اطمینان حاصل می کنند که محصولات با استانداردهای شرکت سازگار هستند. آنها خطاها را نظارت کرده و روزانه بر عملیات های روزانه نظارت می کنند تا کیفیت تولید حفظ شود. 

توجه به جزئیات و تعهد به کیفیت امری حیاتی است. حقوق متوسط برای این نقش حدود $17 تا $22 در هر ساعت است.

کارشناس منابع انسانی

کارشناسان منابع انسانی جهت استخدام و بررسی متقاضیان شغلی مشغول به کار می‌شوند. آن‌ها با کارفرمایان ارتباط برقرار کرده و نیازهای آن‌ها را درک می‌کنند و در نمایشگاه‌های شغلی حضور پیدا کرده تا کاندیداهای مناسب را پیدا کنند.

آن‌ها همچنین کارمندان جدید را به سمت خود هدایت می‌کنند. این نقش معمولاً با درآمد بین $45,000 تا $60,000 سالانه همراه است.

افکار نهایی

البرتسن انواعی از فرصت‌های شغلی را ارائه می‌دهد و از نیروی کار متنوعی حمایت می‌کند.

این یک محیط کاری عالی با فواید قوی و تعهد به ارائه خدمات با کیفیت است. امروز درخواست خود را برای شروع سفر خود با البرتسن ارسال کنید.